خدمات وبلاگ نويسان جوان خدایا..........





خدایا..........  

 

خدای مهربانم...

 

می دانم...که...از تو دور شدم...اما...تو از من و احوال من آگاهی...

 

تو خوب می دانی که من چقدر...اینجا...تنهام...

 

هیچ چیز مرا شاد نمی کند !....شادی من هم موقتی شده است...تا زمانیکه تنها نیستم ....شاد شادم !...اما هرگاه ........

 

مادر !.....

 

دوری از تو مرا تنها کرده است....

 

......

 

ششم دی ماه ١٣٨٩

 

با صدای زنگ تلفن تو ! ای تنها مهربان بر روی زمین ! مادر نازنینم ! بیدار میشوم...

 

تولدم را تبریک میگویی و تو ! تنها کسی بودی که تولد مرا به یاد داشت و تبریک گفت...

 

با تو حرف میزنم و بغض تلخ درون گلویم را به شدت میخورم...

 

مواظب خودت باش ! ...این آخرین حرف تو بود...!

 

...........

 

اشک...اشک...اشک.... میریزم ! ...برای دوری از تو و پدر...!

 

خدای مهربان ای کاش که هیچوقت من پا به این دنیا نمیگذاشتم.....

 

خیلی دلتنگم..........خیلی خسته ام.....امروز حتی توان اشک ریختن را هم ندارم ....

 

خدای نازنین من !

 

دریاب مرا که من سراسر نیازم و بغض ...!

 

دوستت دارم ای یکتای بیکران...! قدرتمند مهربان !

 

از تو تمنا میکنم تو طراح زندگی من باش ! طراحی بینظیر ! تو و تنها تو ! بهترینها را به من در تک تک لحظاتم  هدیه کن مهربانا.

 

که سخت نیازمند هدایت و همراهی توام ای خداوند متعال.

 

مرا ببخش برای همه ی کوتاهی ها و تقصیراتم....

 

ببخش ای مهربان که بخشاینده ای غیر از تو برای من نیست .....!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تنها نشسته ام.... خدای من !....آنقدر خسته ام که تنها تو میدانی !...می دانی ؟!!.....یقین دارم که از عمق تنهاییم آگاهی....

 

با دیدگانی تار ... می نویسم ... برای تو و برای دل !

 

دل !....این دل تنگ و تنها ... امروز تنهاتر از هر زمان دیگری هستم.....

 

تو هستی ! .... در تار و پود لحظاتم.... اما ...

 

اما.....سهم من از این دنیای رنگی همیشه تنهایی بوده ....

 

چشمانم را از من مگیر...بگذار تا جان دارم برای تو بنویسم... برای تو و از تو ! ....تویی که مهربانترینی...

 

خدایا !..........دریاب حال مرا که....از وصف حالم عاجزم....و خسته....

 

دریاب مرا ! این بنده ی سراسر بغض و حسرت را....

 

صبر !....صبر را به من هدیه کن !

 

خدایا !...بگذار دست یابم به هر آنچه که دلم با او آرام میگیرد ...و مگذار ! تو را قسم به خداییت مگذار گناه کنم....

 

خدایا ! مواظبم باش ! مواظب این روح بی قرار و تنهایم باش !

 

خدای مهربانم ای بی کران نازنین !...عاشقم بر تو و هر آنچه که به من هدیه می کنی !

 

بهترین ها را به قلب بی قرار و تنهایم هدیه کن ...ای قدرتمند بی نهایت کریم.

 

دوستت دارم ای مهربان ...تو را سپاس برای همه ی رحمت هایت ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته ای از یك عاشق به نام :R.Tanha| چهار شنبه 2 تير 1390برچسب:, | 2:0 | + | موضوع: <-PostCategory-> |