خدمات وبلاگ نويسان جوان سکوت





سکوت  

آخرین سنگر سکوته  حق ما گرفتنی نیست

 

 

 

آسمونشم بگیرید  این پرنده مردنی نیست

 

 

 

آخرین سنگر سکوته  خیلی حرفا گفتنی نیست

 

 

 

ای برادرای خونی  این برادری، تنی نیست

 

 

 

موج دستای من و تو... دست دریا رو گرفته

 

 

 

عکس تو با سرمه ی خون  چشم دنیا رو گرفته

 

 

 

ما که از آوار و ترکش  همه رو به جون خریدیم

 

 

 

تو بگو همسنگر من  ما تقاص کی رو می دیدم

 

 

 

آخرین سنگر سکوته  حق ما گرفتنی نیست

 

 

 

آسمونشم بگیرید  این پرنده مردنی نیست

 

 

 

آخرین سنگر سکوته  خیلی حرفا گفتنی نیست

 

 

 

ای برادرای خونی  این برادری، تنی نیست... تنی نیست...

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت22:46---18 خرداد 1390
سلام. وب قشنگی داریپاسخ:سلام مرسی از این که نظر دادی من این وبلاگو 2روزه زدم هنوز جا داره تا درست شه خوشحال میشم انتقادات شمارا داشته باشم

شهاب
ساعت18:44---18 خرداد 1390
سلام....وب مشتي داري مشتي.....



يه سري از وب ما از احوال ما بزن ...



maxi



موفق باشي...
پاسخ:سلام مرسی از این که نظر دادی من این وبلاگو 2روزه زدم هنوز جا داره تا درست شه خوشحال میشم انتقادات شمارا داشته باشم


ناصر
ساعت18:09---18 خرداد 1390
سلام دوست عزیز نمیدونم پسری یا دختر ولی چرا تنها همیشه شاد باش چون دنیا دو روزه من شما را لینگ کردم چون از جملات عاشقانه شما بازم عاشقتر شدم به امید روزی که هرگز تنها نباشی
به منم سر بزن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته ای از یك عاشق به نام :R.Tanha| چهار شنبه 2 تير 1390برچسب:, | 2:57 | + | موضوع: <-PostCategory-> |